fevereiro 14, 2013

melhor da blogsfera #32


Hello, Scrappers! Today I have so many great things to show: 1.these are  great ideas for scrapbooking your goals on Get it Scrapped; 2. a tip about how to make these beautiful mini party hat on Oh Happy Day; 3. i love this confetti pillow that I found on You are my fave; 4. how to make a ipad case with a old sweater on Design Love Fest; 5. i am just in love with crochet right now and I want to try this on Mollie Makes; 6. and this on Revlie's blog! 7. i want to try these ideas for telling stories without picture on Get it Scrapped; 8. and these for using doilies on scrapbook pages also on Get it Scrapped; 9. and the last one, how to use female colors and embellishment to do a male page on Write, Click, Scrapbook.

Olá, Scrappers! Hoje tenho tantas coisas boas para mostrar: 1. ótimas ideias para fazer uma página com  seus objetivos em Get it Scrapped, 2. uma dica sobre como fazer estes chapéu de festa em Oh Happy Day; 3. eu amo esta almofada com estampa em confetti encontrada em You are my fave , 4. Em Design Love Fest, como fazer um ipad com uma camisola velha; 5. eu estou apaixonada por crochê  e eu quero tentar isso em Mollie Makes 6. e isto no blog Revlie  7. eu quero tentar essas idéias para contar histórias sem imagem em Get it Scrapped; 8. e dicas para usar doilies em páginas também em Get it Scrapped; 9. e última, como usar cores e enfeites femininos para fazer uma página masculina em Write, Click, Scrapbook.


Nenhum comentário:

Mensagens populares