maio 15, 2013

sketch #9: cowboy

Olá scrappers! Hoje eu venho com um sketch para você usar a criatividade e criar um layout. É um sketch com duas linhas formando uma cruz no seu layout. 

Hello scrappers! Today I show you are new simple sketch. It's a sketch with two lines a vertical and a horizontal one.


Inspirada neste sketch eu fiz duas linhas, a vertical com diferentes pedacinhos de papel e uma linha onde concentra enfeites e o journaling e a linha horizontal foi substituída por  modeling paste.

Inspired on this sketch, on my vertical line I use different patterned paper and I concentrated my embelishment and journaling. I substitute my horizontal area for a subtil modeling paste look.




Eu estava há tempos a querer a fazer esta página sobre a paixão do meu marido. Eu fiz um mix de enfeites a lembrar cowboy da coleção da October Afternoon e como não tinha uma motocicleta cortei uma com a minha Silhouette.

I want to do this page about my husband motocycle passion. I use some embellishment from a October Afternoon collection reminds cowboys. Since I don't have any motocycle, I cut mine with the silhouette.




Espero que usem o meu sketch para as vossas criações! Tenham um boa dia e Até amanhã!

Hope you are inspiring by my sketch! Have a great day and See you tomorrow!

Nenhum comentário:

Mensagens populares