dezembro 03, 2013

scrap our stash #10: word art inspirating and photo corners

Today is my reveal over at the new Scrap Our Stash challenge and I am so exciting for showing my layout! First of all, this challenge is so much fun! You  have to use a piece of word art as inspiring to you layout and for your stash you need to get yours photo corners, at least four! Here is the piece of wordart:

Hoje é a minha participação no mais novo desafio do blog Scrap Our Stash e estou ansiosa para mostrar o meu layout! Mas antes eu tenho que dizer que este desafio é muito divertido! Use um word art como inspiração para seu projecto e aproveite e use os seus "photo corners", aqueles enfeites que coloca no canto da foto, no mínimo quatro! Aqui está a sua inspiração!





For my project, I use the piece "always & forever" from the Word Art Inspiration for talking about another kind of family, friends. I have this picture with my friends taking online, and I want to scrap about it. I use the photo corners from Maggie Holmes Collection by Crate Paper for guide the eyes as a arrow. Since the picture is so colorful, I kept the layout simple, using the & as my focal point.


Para o meu project eu usei o pedaço "always & forever" como inspiração, e como o Word Art é sobre família, eu aproveitei para falar de um outro tipo de família, os amigos, no caso os meus melhores amigos. Eu usei os cantos de foto da coleção Maggie Holmes da Crate Paper como setas para guiar os olhos no meu título e usei o & como ponto focal.


I choose some color from the picture for my layout and since my photo corners was gold i add some. It really make my layout colorful but elegant at the same time.

Como a minha foto era muito colorida, escolhi apenas algumas cores para acompanhar o dourado dos cantos, o que deu uma elegância ao meu projecto, não acha?



Now be sure to head over to the Scrap Our Stash blog daily for more awesome inspiration and participate on the chalenge for a chance to win this month's prize! Loking forward to seeing your take on the challenge! 


Agora passe no blog Scrap Our Stash para sua cota de linda inspiração diária e participe do desafio para uma chance de ganhar o prémio do mês! Eu ansiosa para ver o que você criou com este desafio!

Nenhum comentário:

Mensagens populares