junho 27, 2014

scrapbooking talking #7: blogging and scrapping

Hello scrappers! Today I was thinking about blogging (ok, it's was on the beggining of the week when I wrote his post down), anyone is reading blogs these days? I love blogs, it's a good way to find inspiration, but on last time, pinterest is a big source for that and faster.

Maybe because I'm not on the mood for writing post, and feeling that my facebook has more fans that my blog's page, or maybe because I don't have so much time for reading them. I don't know. I feel the social media is changing things.

I love blog more because you have time to read, to know, but with the time I have - and probably everyone on world - social media seems more appeling. What did you think? I think it's a good subject for a page. :)



Olá scrappers! Hoje eu estava pensando no blog (ok, na verdade foi no início da semana quando escrevi este post), mas alguém ainda lê blogs estes dias? Eu adoro blogs, é uma ótima maneira de achar inspiração, mas com o Pinterest surgindo e sendo uma ótima e rápida maneira para isso, o blog vai se perdendo.

Talvez porque eu não estou com muito tempo para escrever ou mesmo para ler, talvez porque o Facebook tem mais fãs que este blog, não sei, mas as medias sociais estão mudando as coisas.

Eu adoro blogs, porque eu adoro ler, conhecer, mas com o pouco tempo que tenho - e talvez todo mundo tem - as medias sociais parecem chamar mais atenção e acaba nos roubando tempo dos blogs. O que você acha? Eu acho que é um ótimo tópico para uma página. :)

Nenhum comentário:

Mensagens populares