outubro 17, 2014

sos #19: sketch and color challenge

Hello girls! Today's is my day on Scrap Our Stash's sketch challenge. We have a sketch from the talent Brenda Ragsdale to inspiring and it and also it's time for a color challange, choose four colors from the Autumn Pantone pallete below and make a layout.

Olá pessoal! Hoje é dia de desafio no blog Scrap Our Stash e para o desafio de hoje temos um sketch inspirador e escolher quatro cores da palete de outono 2014 da Pantone. Aqui está o sketch da Brenda Ragsdale:



Here is the Pantone Palette:



Do you find color challenge scaring? I do, sometimes. But I love how I can put different colors together and make some unusual – for me - mixing of colors. For this one, I grab some material from my stash with mauve mist, misted yellow, royal blue and aluminum (I took some aurora red, but I didn´t use them) for this layout about my niece.

Para este layout eu comecei separando um mix de amarelo, lilás e cinza de material do meu stash. Para completar a quarto cor eu acabei escolhendo o royal blue num mix de material de diversas marcas para um layout sobre a minha sobrinha.



Now be sure to head over to the Scrap Our Stash blog daily for more awesome inspiration and participate on the chalenge for a chance to win this month's prize! Loking forward to seeing your take on the challenge! 

Agora passe no blog Scrap Our Stash para sua cota de linda inspiração diária e participe do desafio para uma chance de ganhar o prémio do mês! Eu ansiosa para ver o que você criou com este desafio!

Nenhum comentário:

Mensagens populares